Dagen före självaste Julafton

är nu åter här. Känner lite stress faktiskt. Jag som planerat allt så noga och som sagt att jag har allt klart. Det stämmer ju inte varför sa jag så? Jag har en klapp kvar och MASSA småputs på de andra. Hmm hur ska man hinna? Dessutom vaknade jag rätt sent imorse nu är klockan halv tre snart och jag har bara hunnit bada. Tänkte att det kanske skulle göra mig lite lugn, vattnet skulle ta med stressen ner i avloppet tänkte jag. Men det blev ett stressbad istället säkert på 20  min. Men jag hann iaf använda min nya skrubb som jag fick av Alec igår. Den doftar jordgubb! Får mig att tänkte på daquiris. Mumma. Men iaf när jag var mitt inne i skrubbandet som värst så råkade jag titta ner i armhålan. Jag for genast 1000 säkert miljoner år tillbaka i tiden (vet inte så noga) In i en neandertalares vardag. Vattnet jag badade i var inte längre kranvatten från småland utan ett stort hav säkert ishavet för det var rätt kallt. Skrubben jag använde var inte längre jordgubbsskrubb utan stora saltflingor från havet. Armhålan tillhörde inte längre mig utan en väldigt hårig karakarl med världens musch. Hans namn det var Alf . Jag har aldrig varit med om dess like, vad håller jag på med. Jag måste nog tyvärr förlora vadet.. Tre veckor fick duga! Men jag undrar varför känner man sig så ofräsh med lite ( eller mkt) hår under armarna? Tänk om det var precis tvärtom. ALLA gick runt med hår under armarna, och så kom jag med helt nyrakade armhålor. Fan vad de skulle reta och peka och skratta. Är det bara inbillning att man är ofräsh med hår eller är det verkligen så?

Kommentarer
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-23 @ 14:39:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack ska du ha! Detsamma, God Jul

2008-12-23 @ 14:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0