Myspys....

Nu sitter hela trion här i min lilla lägenhet på öster i jönköping..Vi har en liten myskväll ikväll..
Ikväll har vi även förberett lite inför våran nyårsmiddag wohow..

Ni som läser kanske inte riktigt har hängt med på vilka vi i trion är..Då ska jag förklara lite kortfattat för er..

Alex (Alexandra) är jag som skriver nu..Bor i jönköping och jobbar på Team Sportia där jag stormtrivs..

Madde (Madeleine) är min kära tvillingsyster..Jo det är sant fast vi inte är ett dugg lika vi vet..Men så är det..Madde bor uppe i storstaden Stockholm på söder i en kanon fin lägenhet..




Madde till väster och jag (Alex) till höger...


Vickan (Vicktoria) är vårat lilla hjärtegull pluggar förtillfället uppe i Hällefors till smyckedesigner..Hon är utbildad frisör men tröttnade lite på det och ville testa något nytt..




Vickan...


Vi har startat denna blogg för att vi vill =)
Alla befinner sig på tre olika ställen i Sverige och det är ju en stor skillnad på alla städer som vi bor i..
Det kan va lite kul att veta vad som försigår hos oss i våra enormt intressanta småkrypsliv..


Näää nu ska jag krypa ner i soffan med mina änglar som är på besök äver jul och nyår..Shakespeare in love står på filmlistan för ikväll..

Bye bye äppelpaj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0