Nyår

Nyår

Sitter här som en ostbåge och funderar över nyår. Alla förhoppningar man har kring det nya året. Samma visa varje år " ja men nästa år ja då jäklar. Det kommer bli det bästa året" Man funderar över hur nya frisyren kommer se ut, vilken vårjacka man kommer ha, hur brun man kommer bli, hur många byxor man kommer växa ur eller i, hur snygg man kommer vara på gymmet (nyårslöfte) vart man kommer bo, med vem man kommer bo med, vad man ska plugga/jobba, vem man ska dejta, vem men inte ska dejta, hur nyttigt man kommer äta osv. Man ägnar så mycket tid till att tänka på hur bra allt kommer bli att det hunnit bli ett helt nytt år och så börjar det om igen. Om man skulle ta och inte planera så mycket det året som kommer nu. Även fall det vore väldigt nyttigt för mig. Jag hatar att planera, det brukar oftast bara bli en stor besvikelse. Eller så rinner det bara ut i sanden. Hur gick det liksom med mitt körkort, min träning. Ja inte gick det som det skulle iallafall. Så frågan är, ska man ha några nyårslöften i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0