Te är gott....

Äntligen hemma efter ett hårt pass aerobics + lite gym..
Man måste ju ligga i nu efter all julmat och den kommande nyårs middan imon mmm mumms...
Men innan man får smälla i sig middan imon så står ett pass ki-jympa på schemat..





Jag var ju uppe på a6 innan vilket jag ångrade när jag klev in på systemet..Folk är ta mig f*n helt otroliga..Dom sparkar på korgen om man råkar ställa ner den en halv sekund på golvet..Och dom river i sliter i flaskor tills dom trillar ner på golvet och går i tusen bitar..Och sedan säger dom inte till personalen vad som ¨råkat¨ hända så det stinker alkohol och blir klibbigt under skorna när man går..Gaaaaaaah ibland vill man bara fårga folk hur många skruvar som har tappat på vägen idag..Men då skulle man väl inte ha några tänder kvar och jag vill helst ha kvar mina häst-tänder ett tag till..
Men till alla folk som jämt knuffas och stressar TA DET LILLA LUGNA!!!!!!!!


        



Nu sitter jag och kolla på film och väntar på att Madde ska komma så jag kan koka te till oss..Te är en väldigt underskattad dryck..Den är bra för både kropp och själ haha..

Kommentarer
Postat av: Tomten

Vilken snygg tös som var på stan idag då. Synd att man missade henne!

2008-12-30 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0