090404 - The life most go on...

The life most go on, ÄNTLIGEN, äntligen äntligen, nu slipper jag gå runt och fundera mera...

Jag har inte dejtat personen, jag har aldrig haft något på gång eller äns legat med honom, men ändå är han den kille jag har tänkt på då man upplever romantiska stunder, hör en bra låt, eller fantiserar om framtiden...

Nu är dock det över då han från och med nu är förbjudet område. Hela vintern har jag gått på rosa moln och varit i min egna lilla "romantiska-komedi-värld" men nu äntligen har jag fått gå tillbaka till verkligheten. (Tur att det är vackert, sol och värme, om det hade varit oktober nu hade jag verkligen grävt ner mig).

Det jobbigaste blir nog att radera de där söta smsen, mailen och minnena, det är ändå dom som man har lutat sig tillbaka till då man känt sig ful eller haft en "bad hairday". Fick en bild engång på ett gamalt tomtenisse par där det stod: Detta är vi om 93år, klart kvinnan får förhoppningar då =p

Jag förstår bara inte varför killen inte kunde berättat detta när han viste om att hans tankar var hos någon annan? Då hade jag sluppit att gå runt och funderat över detta så många månader i onödan?

Grejen är ju den att vi kvinnor har ju ett sjätte sinne, vi känner på oss när något är fel, när någon kille är påväg att dumpa oss eller tänker på någon annan, men felet med oss också är att vi vägrar att inse sanningen, vi har det där lilla hoppet kvar att: men han kanske ångrar sig då vi ses igen om jag gör mig riktigt snygg, fixar till håret och är lika underbar som Jennifer Aniston och lika rolig som Babben Larsson.

Men nu ska jag lyssna på: You So Beautiful med Akon hela dagen och ta bort alla Thin Lizzy låtar...

When we kissed my heart was on fire,your lips on my lips maked me feal desire.
I am now the wild one, and the life most go on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0