Båda måste komma in...

igår på dan så var jag me sara på hennes gym ute i tenhult..det var det mysigaste gym jag varit på..man kännde sig som hemma direkt..alla instruktörer som höll i gårdagenspass var så otroligt duktiga och glada..friskis ligger så sjukt mycket efter på den fronten..så man har inte riktigt lust att gå o träna på friskis längre..det finns en del instruktörer som är så dåliga när det gäller svårighetsgraden på passen och musiken att det är pinsamt..inga namn eller pass nämnda  vilka det gäller..


På kvällen igår så träffades jag, fia, nattis och sara för att ta en sväng till sliver och när vi stod i kön in så var det en kille som sa att båda måste komma in och vår tanke var ju inte på kön iaf så jag började as garva..fia spedde på med den här killen och det lät så roligt när han sa att båda måste komma in och om det inte går för båda då är det ingen idé att nån kommer in =P
sen höll det på så ett tag innan vi kom in på sliver och inget annat...haha...

dom är så underbara mina flickor =)


nästa helg så kommer både madde ov vickan hem...längtar så efter dom..sen så åker jag upp till madde över första maj och givetvis tar jag med mig mina flickor så det blir en riktigt hejdundrande helg =)



       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0