Besviken och ledsen men är lite glad ändå...

Idag när jag kom hem från jobbet så kändes ¨DET¨ bara så orättvist..
Jag har varit så glad hela dagen idag för vi har äntligen bokat resa till Cypern..Det blir jag, fia och nattis som åker 2 veckor  =)
Det ska bli så himla skönt, jag vill bara bort från allt ett tag just nu...
Min första tanke var när jag fick reda på ¨DET¨ var att: vad har jag gjort för fel?? Har jag inte utvecklats det sista året?? Har jag inte skött mig?? Eller är jag bara helt jävla värdelös på jobbet...
Jag blev så besviken att det bara sprutade ut tårar när jag kom innanför dörren efter jobbet idag...
Tappade lixom gnistan helt efter allt slit och tid man lägger ner eller tydligen så  gör jag väl inte det engligt vissa...
Usch det känns jobbigt det här...Jag trivs så bra och tycker om alla men ibland är det bara så orättvist...Jag får ont i magen....Jag känner mig så värdelös just nu..Vill bara gömma mig under täcket tills vi ska åka iväg...
 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Petra?

2009-04-25 @ 09:02:27
Postat av: fia

Vi är bäst på jobbet! Vi är bode få så mycket "DET" som det bara går. Va skulle dom göra utan oss?

2009-04-26 @ 15:26:12
URL: http://fiathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0