Glad igen =)

Nu är jag glad igen hihi =D
Jag tror nog inte att man kan ha en bättre chef än vad jag har..Eller jag har ju i och för sig tre st men jag har min favorit..
Det går att prata om allt med denne chef även att jag är lite lipig ibland...Men man är ju inte mer än männskilg eller hur hörrni =P

Efter jobbet idag så gick vi brudar på TS ner till piren och tog oss en glass mmmm mumms...

Brudarna på jobbet äger plus lilla nattis me då =D
 
Egentligen så tänkte ju jag att jag skulle ut o springa efter jobbet men det hinner jag ju inte nu för vi ska va hos Nermis nu vid sju...Så typiskt...Men jag får göra så att jag går på mitt step pass som vanligt imon och så tar jag en lång promenad antingen på kvällen eller på morronen imon...Så får det bli..Gud så bra nu kan jag gå ut med gott samvete wohow..Man måste ju tänka lite nu innnan vi åker till Cypern..


Nää nu får jag la ta och simma i duschen så jag inte blir allt för sen...

Ha en bra kväll hörrni ;)

Kommentarer
Postat av: Näthaly

Haha, tack för att jag fick vara med i ett hörn :):)

2009-04-26 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0