Jag vill ha en hund =(

Jag vill, jag vill, jag vill ha en hund.....JAG VILL!!!!!!!!!!!
Jag kom precis hem från bion nu..Fia, Nermis, Nattis och jag var och såg Marley And Me...Den var så bra..Filmen får mig inte direkt på andra tankar när det gäller att skaffa hund...Man känner verkligen en STOR längtan efter en hund..






Någon gång i framtiden så ska jag skaffa en liten byracka det är ett mål jag har...Då det så!!!




Idag har jag varit ledig så jag passade på att gå på a6 me päronen och det slutade med att jag kom hem med möbler till min ballkong så man kan sitta ute och njuta av vädret mmmmmm...Sen blev jag 2 klänningar rikare om jag nu behåller dom båda...Jag är lite klyven men jag har ångerrätt i några dagar så får fundera över det lite =P

Jag älskar verkligen mina föräldrar så mycket så det gör ont ibland och hela min familj för den delen med..Jag skulle inte klara mig utan dom..Dom finns alltid där för mig vad som än händer eller vad jag gör...Vad jag älskar er familjen =)


Mina vänner är helt otroliga också dom får man ine glömma..Det är dom som får mig att skratta och känna mig levande...

Kärlek till er vännerna =)


Nu är det läggdags Bye bye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0