Konstig dröm


Inatt drömde jag att jag var ute och dansade med mina vänner.
Antingen var jag jättepackad eller jätte trött för jag stod uppe på ett podium av ngt slag och
halvsov med uppsträckta armar mot en vägg. Några killar kom och började dansa med mig
särkilt en av dem. ( jag tror att jag sett killen i verkligheten )
Jag tuggade på ett sånt där megatummgummi, ni vet sånt som aldrig tar slut. Vi började hångla
men han hånglade mest med mitt tuggummi. Det gick alltså inte så bra för oss så jag skulle
ta ut det, men det tog aldrig slut. Gummit fyllde hela käften och jag kunde knappt andas ( allra minst hångla)
Men tillslut fick jag ut de mesta av det och gav till camilla som rullade ihop det till en boll
och slängde iväg. Sen hamnade jag & killen i ett rum med säng osv. Vi skulle ha sex, och vilket sex sen haha.
Killen lägger sig på mage så att snutten kommer upp mellan hans skinkor och jag skulle då
rida. Men det gick inte heller så bra, hade aldrig provat den ställningen.
Tydligen gjorde jag bara fel för vi började göra nåt annat. Men det äckliga var att det
var slajm klumpar i hela sängen och på golvet. Rediga klumpar, och en del var gula som snor.
Annars var ju sexet bra vad jag minns..



Sen vaknade jag. Jag undrar vad denna drömmen betyder?

Det där kletet kanske var tuggummi föresten?



Kommentarer
Postat av: Camilla J

haha, vilken dröm!!

2009-04-11 @ 16:30:04
Postat av: Anonym

Mmm, synd att sånt bara händer i drömmar!!

2009-04-13 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0