Mina verk





Nu har jag fotat av två klänningar jag har gjort, sen dog kameran. Ska nämligen skicka in lite arbetsprover imorgon till en textilskola. Ska bli skönt att få de iväg skickat. Sen skall jag skriva personligt brev också.. Jag hatar sånt! Hur väl känner man sig själv egentligen, man vet ju hur man vill bli uppfattad, men uppfattas man verkligen så? Det tror inte jag.

Min mamma sa att jag var mjuk, min syster att jag " ser ljuset i tunneln". Jag vill ju bara skriva cool. Men det går ju inte, jag kan ju inte ljuga. =)

Nu har mamma och emma lagt sig för att nana, och jag sitter och väntar på bättre tider.
Ska nog kolla klart på von veetern eller vad den heter. Imorgon ska jag åka till sanda och skriva ut lite bilder och sen ska jag åka tillbaka till Hällefors. Ska bli både bli skönt och trist. Skönt för att jag vet att det bara är lite mer än en månad kvar och jag har fullbokat hela maj typ. Trist för att jag kommer sakna alla här hemma. Men vi ses snart igen!!


Tack för i helgen, både fredags och lördags, jag hade det toppen =))

Och, ps de som inte trodde de så grävde jag land igår, OCH planterade. När vi började gräva såg de ut som en enda stor hö hög, helt vildvuxet. Tog några timmar men sen  var det klart. Och fan vad jag och emma har ont i rygga idag. Men vi planterade iallafall spenat, lök, rädisa, morötter ( i olika färger) dill, persilja och broccoli. Hoppas på att det växer upp nåt.


Godnatt



Här är en bild på min ena klänning. ( vet inte hur man lägger in fler bilder)


Kommentarer
Postat av: Camilla J

Nice klänning:D

2009-04-13 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0