Steg tävling....

Just nu har vi en stegräknartävling på jobbet...Den går ut på att vi ska gå så mycket vi bara kan på 14 dagar...Bara gå och gå och gå och gå....Det är rätt jobbigt för vi tävlar mot alla TS butiker plus mot varanndra på jobbet me...
Fia är verkligen en vinnarskalle så går så sjukt långt asså...Jag kommer aldrig hinna ifatt henne...Men jag får inte ge upp..

Stegräknarna vi använder är dom nyaste från silva som man kan koppla i i datorn och ska uppdatera dagligen...Den är as grym..Nu ikväll så gick jag och nattis en sväng runt munksjön och vi tog en en sväng in på ica maxi och det blev några kg tyngre haha..stackars nattis hon blev ju tvungen att bära en kasse av mina så våra armar hängde och dinglade ner i marken  =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0