Underbara väder

Nu ska jag snart ut i solen och bättra på min bränna. En bränna jag inte riktigt fått ännu, fast lite vid halsen. Och lite är ju bättre än inget alls.


Sååå underbart skönt att vara ledig lite från skolan. Jag behöver verkligen detta känner jag.
Jag är helt avkopplad i skallen nu. Det är bara potatismos där inne.


Ska ta min filt, en tidning eller hm katalog och lägga mig i gräset neraför pappas hus.

Sen ikväll, ska jag och jessica sjunga singstar på torpa. Den som förlorar får shotta, kommer antagligen bli rätt full ikväll då...
Jag tänkte att de vore bra om pappi kunde fixa min cykeln också så jag kan cykla in till stan. Måste verkligen hålla i mina pengar nu.. surt

Nä nu kallar solen på mig, Hej så länge


V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0