Depp..


Idag är det blandade känslor..Är både trött, lite förvirrad och lite deppig...
Varför blev det så nu lixom..
Hmmmmm..

Vad ska man göra när man inte vet vad man ska göra??
När man får en bild av någon/något och den visar sig att den inte stämmer alls...Hur har huvet tänkt och uppfatatt  det då lixom...
Jag blir knäpp på sånt här...


Jaja det var väldigt kul igår iaf..Jag, Nermis och Karin var på Karlssons för första gången i "höst" och det var hur trevligt som helst..Mina brudar är guld värda som jag jämt nämner..Men jag kan inte nämna det för många gånger =)


Nää nu måste jag rycka upp mig lite för nu är det dags för inköpmässa för TS...



Karins lilla bebis...Han är bara för söt...


Hej hopp gummi s****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0