En kväll av dricka, spott och tårar...

Jaha hur ska man sammanfatta denna kväll nu då???...
Har lite dåligt samvete för en sak som jag inte kommer att dela med mig av...Lite privat sådära...Är lixom lite klyven på denna punkt menmen...

Först var vi i alla fall hos Fia och drack vin, vin och mera vin...Sen tänkte vi att vi måste ju visa att vi är rediga småläningar och gå till Twin innan dom börjar ta betalt för inträdet..Haha...Är man fattig så är man...Frågan är ju hur smart är det att gå ut när man inte har cash haha...Vilka aphjärnor vi är...
På Twin sen blev det mera vin både flaska nr 1 och flaska nr 2 kom på löpande band..Sedan var det dags för en grasshopper ....Wohow...Bäst drinken ever..Har ni inte smakat så DO IT!!!

Jag vet inte redit hur man ska formulera hur sprit påverkar människor..En del blir trötta, andra blir stökiga, kåta, gapiga och gud vet inte vad en del tar sig till med lite alkohol i kroppen..
Som tur är så är man ju lik sin älskade far på den fronten...Jag blir väldigt trött och flummig haha...


Lilla pappa är lite trött =)


Jag har ju införskaffat mig en kamera än efter att min gick sönder så jag får nöja mig med min mobil så länge..Så här är lite bilder och dom får tala för sig själva ;)


Lite presneter som jag och Fia fick av Nermina efter hennes London resa ;)
Det behövde jag verkligen en ask med småsnoppar som man kan äta precis när man vill och som smakar gott också haha..










En väldigt hungrid Fia...Mmmmummms fillibabba...

Kommentarer
Postat av: fia

haha fan va jag är rolig när jag tänker efter.. vilken gam man e..haha

2009-08-23 @ 11:29:45
URL: http://fiathornberg.blogg.se/
Postat av: Alex

Aaaa du är rolig Fia =)

2009-08-23 @ 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0