Förkyld och eländig...

Jag vaknade upp med världens förkyldning..Så typiskt när man precis har kommit igång med träningen igen..
Att vi satt ute på Twin igår kväll gjorde ju nog inte saken bättre =P
Jaja det är väl bara till att lyda kroppen och vila tills den mår bra igen...
För ni vet väl att det är farligt för hjärtat att träna när man är förkyld...


Jag sitter just nu hemma hos päronen och myser lite med dom..Här blir man ju ompysslad...Haha...
Mys, mys, mys..

Satt och funderade innan vad jag ska önska mig av Tomten i år  HO HO HO..Det jag kom fram till var det här:

* Platt TV
Helst en vit



* Ny Mobil
Nokia n 97



* Pengar



* En helt ny garderob med nytt innehåll..
Helst en walk in closet
( måste ju fixa större lägnhet för detta =P )



* Soffa
Månstad från IKEA


* Kamera



* En lång resa minst  i 2 veckor



* Thomas Sabo arband
( Med speciella berlocker )






Jag antar att jag kommer komma på en tusen grejer till men dett vara det som dök upp i huvet just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0