Hmmm ni är ett mysterium.....

I fredags var det after work me det "yngre" gänget på TS...Vilken rolig kväll vi hade...Först blev det en brakmiddag på sir simons sen cyklade vi vinglit bort till twin =)
Det bästa av allt var att på jobbet i lördags så var det bara vi 87:or som ägde haha..jaja plus en liten 88:a Gurra med G =P



Men vi fixade försäljningen så det känns skönt och är ett stort bevis på att vi KAN mer än vissa tror..Man behöver inte va 30 plus för att ta ansvar hahahahahahaha....

Efter jobbet iaf så var det bara till att cykla hem och göra sig iordning inför kvällens äventyr NATTBOWLING och twin igen =D

Man mår som man förtjänar idag...Inte nog med att jag brände upp hela munnen i torsdags när jag hade kokt ett ägg och inte orkade vänta på att det skulle svalna...Har knappt kunnat äta sen dess för att jag är helt sönderköttad i munnen fortfarande...Jag har sån djävulsk skoskav idag me...Why, why, why, why....Jag borde lärt mig vid detta lagret...Men jag skulle ju bara gå in dom inför bröllopet nästa lördag...Helt fel tänkt..Jag fick slänga av mig skorna och gå barfota hem..Och skorna är redan upprispade...FUCK!!!!!!!!!!!!!!

Det här med att killar och tjejer sägs tänka lika är sån BULL asså...Vi är inte lika för fem öre...Det märkte man ju igår när några av mina kära vänner stötte på sina "ragg"
KILLAR HUR TÄNKER NI...För mig är ni ett klart MYSTERIUM som aldrig kommer att lösas...Man ska inte dra alla över en kant men lite erfarenhet har man ju allt ;p


Exempel:
En kille och en tjej har träffats och dejtat några gånger och träffas en kväll ute på krogen av en ren slump..
Tjejen går fram till killen för att säga hej....Killen vänder ryggen till och låtsas som han inte sett nåt fast ögonkontakt fanns...
tjejen ger sig inte och går fram och hälsar, killen verkar fövånad att man är där...Och dissar en totalt. efter ett hej...

What's up with that...
Hur  svårt kan det vara att säga rakt ut att man inte är intresserad...Ärligt talat...Så fort killar hamnar i den siuationen så får dom munhäfta och använder ryggen som en vägg...

VÄX UPP OCH BLI EN KARL!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja ingen är perfekt får ni la på tillsvidare tills det har hänt nåt i utvecklingen..
Vissa behöver mer tid på sig än andra...


Vill tillägga till en person att du är så himla bra och fin =D
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas du vill ses nån dag...

Bilder från lördakvällen kommer senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0