Hur gick dagens planer då...

Jaha jag vaknade vid nio i morse men fattade det kloka beslutet att gå och lägga mig igen...Vilket resulterade i att jag vaknade kl ett och därför missade min tvätt tid...Jätte bra Alex verkligen...Tur att jag inte hade värsta berget med tvätt..

Men på dagens lista på att göra grejer fanns:

Gå upp i tid
Tvätta
Ut och springa
Duscha
Åka till Patty (Fanny)
Ut och gå
Laga mat

Vad har jag då lyckats göra denna blåsiga dag??!
Duschat och Åka till Patty ..
Så det denna dag har varit slapp och ett slöseri med smink....

Men nu har äntligen friskis höst schema satt igång...Så nu framöver är det spinning varje måndag och onsdag kl 06:45...Jaaa ni läste rätt...Bättre att plåga sig på morronen än på kvällen efter jobbet...Nåt liv måste man ju ha på kvällarna..

Måste börja träna inför våran utmaning vi tjejer på TS har fått för oss..Undra hur detta kommer gå..

Idag har jag funderat rätt mycket på vad man ska göra med sitt liv egentligen...Och det jag kom fram till var att MAN SKA INTE HA BRÅTTOM MED DET!!
Man ska ha lite planer men ändå ta det lite som det kommer...

Jag saknar min Madde..



Bullis 2005 usch va länge sen...Men vilka minnen ;)

Men lika det är vi då inte eller hur.....Jag har mina misstankar om att någon utav oss är en oäkting och jag gissar på att det är Madde..
Fast det gör inget att hon är en oäkting för jag ÄLSKAR henne ändå =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0