Idag är jag irriterad....

Varför ska det vara så svårt att planera och förmedla info??
Varför ska det vara så jobbigt att diska och plocka undan efter sig??
Varför ska det vara så svårt att hjälpa andra med saker??
Varför ska alla vara så ego och lata??
Hur svårt kan det vara att ha lite ordning på saker och ting??

Eller där överdrev jag lite, det finns några som hjälper till och lyser upp tillvaron...

Jag fattar bara inte hur vissa fungerar ibland...

Jaja imon är jag ledig så då ska jag ta hand om mig själv...Ska ut och springa av mig lite agrition, fixa håret, städa, träffa nermis..Sen bara slappa..

Får se om jag vågar göra nåt drastiskt med håret eller ej...Det återstår att se...


Nää nu har jag varti irriterad alldeles för länge, nu får jag skärpa mig....
Det är ju inte ok att gå runt och vara irriterad och arg hela tiden jag har inte ens lätt för att bli arg och så...Är nästan alltid glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0