Jaha då va saken biff...

Jag förblir blond ett tag till ;p





Nu har jag varit ute och sprungit runt halva munkis och hela rockis...Tyckte det räckte gott och väl i och med att jag inte har tränat sen O-ringen...Men nu känner jag mig duktig iaf  =)
Måste förbränna en jädra massa kalorier nu innan bröllopet på lördag...Och nej det är inte jag som ska gifta mig..Men jag önskar att det var jag som skulle gifta mig med min drömprins...
Men vart han har tagit vägen det vet jag inte...Han har säkert förvandlats till en groda eller nåt...Jag med min vanliga otur hahaha...
Nä skämt och sido det är Magnus på jobbet även kallad HOCKEY HUNKEN som äntligen ska gifta sig...Det kommer bli så kul =D
LÄNGTAR!!
Får inte glömma näsdukar jag är ju så känslig för såna här moments....




Skulle klippa Skalis ikväll me men det blev ju inget med det inte..Han är ju så sjukt seg...Där av namnet Skalman...
Det får bli imonkväll istället om han nu kan ta och hoppa över sin mat och sovklocka för en gångskull..




Kolla vilka coola bilder jag kan ta med min mobil.....


Nu ska jag simma in i duschen...Bye bye.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0