Kladdkaka mumma...

      

Nattis vevar på för fullt i smeten...Jaaa det ser ut som bajs ok =P




Och smaka måste man alltid göra eller hur Nattis ;)
Mmmmm vad god den blev den...



Fia leker med sitt käraste hon har DATORN..
Hon passar samtidigt på att känna på hur det är att vara taliban...Nice...



Jag har ju helt glömt bort att visa lite av mina inköp som gjordes i torsdags i Ullared...
Jag och mamma hade en heldag ihop...Mys, mys...



Jag hittade mina Vagabondskor i en sko butik där nere som det var halva priset på....Ibland så har man allt lite flyt..Så jag passade på att köpa ett par Vagabondpumps också..Jag har ju inte så många par skor i min skohylla..
Sedan så har jag äntligen köpt SEX AND THE CITY BOXEN...Snacka om att jag kommer ha massor av mysiga höstkvällar i år...





Mina nya rosa bling bling hörlurar...Oooh va fina dom är...Love, love...

Jag och mamma fick låna en av pappas bilar vilker är as nice..Men det som jag inte gillar med dom nya Audi bilarna är den lilla fjuttknappen till handbroms...
När man stannar bilen så går friläget i automatiskt hur fasen ska man kuna parkera i en nedförsbacke när fanskapet vägrar åka bakåt och man rullar sakta men säkert närmre bilarna både på sidorna och framför...Snacka om att jag blev både förbannad och nervös...Tankarna var att nu ryker hela lönen...Men jag klarade efter ett par försök och kärringstopp..
Så jag röstar NEJ!! för den nya fjuttkanppen till p-broms..




Bye bye äppelpaj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0