Mästare i köket...

Jaaa i och med att jag jobbar både imon och på lördag så hinner jag inte stå i köket och laga mat till kräft skivan till på lördag..Så nu har jag brilljerat i köket i 2 timmar..Håller på med både köttfärspaj tills imon och västerbottenpaj till lördag..
Jag och Fia www.fiathornberg.blogg.se lagar ju mat varannan dag till varann och vi har legat lite på latsidan nu sen semstern..Det var på tiden att vi tog tag i det nu...Funkar ju inte att käka sallad varje dag ute man blir ju bankrutt på nolltid...
Imon så får även Nermis lite mat har jag lovat bara för att jag är så snäll och så underbar =)




Förklädet sitter givetvis på när man står i köket...





Mmmmm mumms.....




Mycket disk blir det....

Nopp nu är det dags att diska...

Kommentarer
Postat av: fia

Du är så fin darling <3

2009-08-13 @ 23:02:03
URL: http://fiathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0