My love for SHOES...

Alla som känner mig vet att jag älskar skor av alla dess sorter =)
Love, love, love...
Nu har jag städat lite på min skohylla och tagit upp 8 par skor på vinden men också tagit ner 3 par...haha...

  resultatet efter rensningen...

Men torts att jag redan har tre höga streetskor från Nike så är jag så sjukt sugen på att köpa ett par lila som står i mitten av bilden nedan..



Den skon är så himla cool...

Jag funderar på att gå och lägga mig redan för jag är super trött..Gick ju upp strax innan kl 6 i morse för att jag skulle till frikis för att spinna kl 06:45...
Hade min ny tröja som jag haft i ett  halv år utan att anväda den..Till och mad pislappen satt kvar ;p





*gäsp, gäsp*....zzzzzzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0