Nu är det nära...

Snart drar säsongen igång med alla mina favo serier....wooohow =)

Gossip Girl




Lipstick Jungle




Grey´s Anotomy




Desperate Housewives




Ugly Betty





En till favo serie som aldrig kommer att försvinna är ju givet vis SEX IN THE CITY...
Känner man sig nere så är det bara att sätta på ett avsnitt så är man på toppen humör igen =)
Älskar den serien...




Men för tusan jag får ju inte glömma 2 1/2 männ...Snacka om en riktigt rolig serie...




Har jag glömt någon mer bra serie????

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Lipstick jungle" började ju redan för ett par veckor sedan :)

2009-08-12 @ 19:15:43
Postat av: Alex

Jaaa men jag är ju lite efter me allt..

Sen har jag inte hunnit kolla på tv så mycket pga jobbet =P

I'm a busy woman you know ;)

2009-08-13 @ 00:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0