Pung pung pungelipung pung pung....

Årets första kräftskiva är avklarad nu är det bara kräftskivan med släkten kvar =D

Denna kvällens tema var SAILOR..Och vad är mer passande än röda läppar och naglar...
Vad skulle jag göra utan er???
Mitt älskade underbara girlcrew.....







Denna snapsvisan låg oss närmst om hjärtat denna helvilda kväll....

Balladen om Theobald-Thor

En man som hette Theobald-Thor
han va en skicklig tamburmajor
Succén han gjorde var alltid stor
för han snurra o svängde sin kuk.

Det var en stor kuk
lång, kraftig och tung
från dess topp till dess rot
var den tre, fyra fot
och en medelstor ryggsäck till pung, pung, pung...

En dag gick Theobald ut en stund
att gå för sig själv i en lummig lund
Han mötte en söt liten dam med en hund
som fick se honom svänga sin kuk

Det var en stor...

Och Theobald prova ett trick han lärt
han släppte sin lem med en kraftig snärt
I huvet på hunden som avled tvärt
me´ns han snurra o svängde sin kuk.

Det var en stor...

Men damen hon blev helt bestört
hon skrek o svor nå´t oerhört
Så det var ingen lyckad flirt
att snurra o svänga sin kuk, fast...

Det var en stor...

Till följd av damens arga gnäll
han anhölls redan samma kväll
Och sattes i en ensamcell
att snurra o svänga sin kuk

Det var en stor...

När målet kom i rätten opp
sa åklagarn: Det får bli stopp
Man får ej vifta med sin snopp
och snurra o svänga sin kuk, fast...

Det var en stor...

Men domarn han va tolerant
Han sa: Själv gör ja likadant
Jag tycker det är intressant
att snurra o svänga sin kuk

Och jag har en stor....

Så Theobald han släpptes fri
och liksom domarn tycker vi
att tjejer dom ska skita i
om man snurrar o svänger sin kuk

För vi har en stor...






Jag fick en kräfta som såg lite läbbig ut kolla in den vårtklon gämfört den lille lille klon...mongokräfta haha....


Det är nu hattkalaset tar sin början =P











 


Sen blev det mer sång och skålande så det stod härliga till..Många sånger och många skålar blev det innan vi åkte in till twin..

Givetvis så skulle jag ha min favodrink GRASSHOPPER....mmmm mumms..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0