Räkningar suger!!!

Usch vad jag inte vill ha räkningar...Det suger nåt så in i...Blääää....
Det är så typiskt att jag har hittat ett par så sjukt snygga skor som jag bara måste ha från Vagabond...Får la se hur min budget ser ut efter alla räkningar och skit =(


Den gör sig inte rättvis på bild som i verkligeheten..Men den är såååååååå snygg...Denna måste jag bara ha...Hoppas den finns i Ullared för dit ska jag och lilla mammsen åka på torsdag =)
Det finns ju en sko butik där nu med Vagabond....
Men för säkerhets skull ska jag nog lägga undan den imon ;)

Jag måste verkligen sluta att vilja ha så mycket...Man mår ju inte bra av att gå och sukta efter saker...


Kom hem från jobbet för en stund sen..Jag och några kollegor har jobbat över med att packa upp varor...Det är så sjukt mycket som ska packas upp och ut i butiken...Man räcker lixom inte redit till...
Det fick bli icke bli åtsittande kläder ikväll i alla fall när man ska röra på sig så mycket...



Det är extra jobbigt när man snorar hela tiden också..Jag höll på att nya en kund i ansiktet igår..Jag hann precis vända bort ansiktet..Jag bad om ursäkt och fortsatte att le och berätta om varan...Stackars tanten blev chockad och nästan lite rädd..haha..Det va lite kul..Hon undrade la vad jag gjorde på jobbet så snorig som jag var igår =P
Men man är la en fighter eller ;)

Nopp nu är det läggdags för länge sen...
Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0