Regn, regn och regn....

Har vi ens haft nån sommar i år eller...Tycker det har varit dåligt me sol faktiskt...
Men man får väl se fram emot julen nu då istället...JAg älskar julen =)
Stämingen och allt runt omkring...

Men innan jag börjar tänka på julen så ska vi ju ha kräftskiva i helgen...Det är både lite avskedsfest för Maggan och Kräftskiva i samma...
Maggan ska flytta till Milano med sin Karl Johannes i 4 månader...LYX!!!
Kommer sakna henne, hon är så rolig...

http://buongiornomilano.bloggsida.se/




Så när Fia har slutat jobbet för dag en så ska vi ta våra skönheter och cykla till ica maxi och kolla läget vad som behövs till skivan....
Det är ju lite som ska stå på bordet...


Min lediga dag som jag "hade" igår, den blev aldrig ledig...Fick hoppa in och jobba direkt efter min tid hos frissan...Men det var dessto skönare att gå hem kl 2 idag istället...Kan man inte alltid ha sådanna tider 8-24 men ändå få samma lön ;)
Hur nice hade det inte varit lixom...


Jaja här kommer the resultat....






Lägg märke till att jag har två extra hakor så de fyra hakor som jag redan har fick lite sällskap...Och näsan är både glansig och stor...Usch vad ska man göra...

Får la köra med att INGEN ÄR PERFEKT...som om det skulle hjälpa hahaha =P

Nopp nu ska jag diska sen ladda inför våran ride till maxi...

Hej hopp gummi *****

Kommentarer
Postat av: Camilla J

Vad fin du blev i håret Alec=D

2009-08-13 @ 22:20:33
Postat av: Oäktingen

Vad söt du är min lilla älskling!

2009-08-22 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0