Vad gör jag med mina kompisar egentligen....

Ikväll har jag klippt skalis och det blev helt ok faktiskt..Men jag kunde nog klippt lite mer på luggen...Han har ju sånt himla svinto till hår haha..Var tvungen att platta det innan jag satte saxen i risbusken...

 

Visst är dom lika =D


Alltid när kompisar är hos mig så blir dom så himla trötta..Varför blir det alltid så??
Jag kanske har sån tröttenergi som jag smittar av mig med eller nåt....


Har ni varit med om nån gång att ni inte kan sluta tänka på en sak / person / händelse...Jag är inne i en sån period nu och jag håller på att bli galen...Vad ska jag göra för att jag sluta tänka på allt det där....hmmmmmm.....Jag blir ju helt förvirrad...

Jaha vad ska man mer skriva om idag då...
Det är tomt på jobbet utan fia =(
Tur att hon kommer tillbaka nästa vecka...Vi har så kul ihop...Fia och Nattis åkte upp till storstan Sthlm idag och är borta hela helgen för att partaja ordentligt...Jag hade gärna följt med men jag ska ju på bröllop på lördag...Det kommer bli så kul...

Nää usch jag har verkligen inget vettigt att skriva...

Bye bye äppelpaj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0