Vad tiden går, går och går...

Idag har jag varit på torget med mina kära päron plus två av mina kusiner var av en av dom är mitt gudbarn...En riktig vilding är han Oliver...Han har blivit så stor nu..Han började i 1:an nu..Herregud vad tiden går så fort...
Efter torget så åkte vi hem till päronen och fikade med färska bullar...Mmmmm mumma....

                                                                               
Oliver sitter i plommonträdet...


                                                                     
Anton försöker nå de fina plommorna längst upp
i trädet men innser snart att han inte är så lång..
haha...




  Plommonträdet...


 Här kommer lite bilder på mitt riktiga hem som jag växt upp i...LOVE, LOVE, LOVE....



Hemma....







Alltid när jag är hos päronen så hittar jag massa kort på oss när jag och Madde var små..Tänk att man har varit så liten och söt...Eller i alla fall ett litet tag var man ju liten både till åldern och bredden..Kolla här...


Gissa vem som skrattar och vem som tar i för kung och fosterland så det bara smattrar i blöjan...

Efter några år så var man ju som sagt inte lika liten och gullig längre..Eller vad säger du paddan =P
Haha...



Det är ju en himla tur att man har växt upp och blivit något vackrare i alla fall...



Lite ovant och se sig själv som brunett nu när man är blond igen...Jag saknar det lite faktiskt...Kunde dock dölja mitt blonda jag i några år innan vissa kom på att jag måste vara blond i grund och botten..Men dölja det, det gick ju som sagt haha...

Ja ja nu ska man kanske ta och simma in i duschen och börja göra sig iordning inför kvällen..Det blir nog en liten runda till Twin med Fia fast vi bestämde oss för en vit helg..Så gick det med den =P

Ett STORT GRATTIS till Fia som har blivit faster idag =)
GRATTIS till Martin och Lotta, till den lille killen....
Du kommer bli så bortskämmd av Fia ska du veta...
VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLKILLEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0