Hatar att allt....

Alltid ska handla om PENGAR....Min lön försvann lika fort som den kom..Det blir till att leva på soppa i hela januari...Usch det här känns inge bra...Men vad gör man inte för dom man älskar ♥
Jag får lära mig att leva snålt denna månaden helt enkelt..
Fransson-TWINSEN fyller ju år snart också så jag får väl ta och önska mig lite tillökning i min tomma plånka då kanske ;)
Näää usch nu är det ju snart jul wohow..Jag ska vara delaktig på julbordet i år...Eller jaaaa inte bokstavligen dårra det finns ju redan en gris på bordet haha...Men jag ska delge något till julbordet så jag fick göra potatisgratänger och ta med glögg..Det känns lite extra vuxet faktiskt..
Vi ska fria julen hos familjen Lundin på Taaaaapa...Mr Lundin fyller förövrigt 50 år idag...
GRATTIS KÄRE FARBROR =)
Hipp hipp HUUUUUUUURA!!!!!!!!!!!!!!!


Nä vad säger ni nu är det dags för lite glögg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0