Jag ser det snöar, jag ser det snöar....

Denna helgen har varit den mysigaste på länge..Igår var jag ute i Kaxholmen och firade min lilla farmor..Givietvis så var en stor del av hela tjocka släkten där också..
Det bästa av allt var att det började snöa igår när det hade blivit mörkt =)
Det är så himla fint med snö på landet...Jag får lixom en magisk känsla när man ser ut över alla kohagar...Näää nu överdrev jag allt lite...Men visst är det lite magiskt med snö i alla fall...Allt känns så bra i den stunden...Love, love, love it..
Idag var jag på och tittade på luciafirandet i sofiakyrkan med världens bästa sara..



Saras syster Jonna var tärna..Oh så fin hon var...


Vickan som då vaknade kl halv fyra i eftermiddag missade lite av det fina luciatåget men vi tog igen det med en fika på Claras...Det blev en kopp varm choklad med marshmallows...Mmm mums...
Sedan vandrade vi hem till mig för att fixa min julgransbelysning..Skiten slocknade ju i förrgår så min snälla far åkte in till stan för min skull och köpte en ny..Han är bara FÖR bra min pappa...
Resultatet blev prima ballerina..Nu är det julstämning här igen...



Vickan fryser lite men det fick hon stå ut med under första snöbilden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0