Julbord på John Bauer...

Då var årets julbord på TS avklarat =)
Och det var lika trevligt som alltid....Mycket snack om jobb blir det ju men det är bara kul..
Årets julbord avslutades några timmar tidigare än vad de senate åren har gjort..Kan bero på att det är vanlig jobbdag imon...Men jag är ju då ledig...Mouahahaha =P
Så jag passade på att dricka lite extra...
Det tar rätt lång tid att blogga med några glas i kroppen...Jag, Fia och Micke stod för att tömma de två snappshinkarna som stod på våra bord wohow...Vi 3 var de som satt kvar längst efter att resten av TS hade åkt hem...Jaaa efter 2 snappsar så var det bara att köra vidare på nr 3 och 4 plus lite cider och några drinkar haha...Jag tänkte sitta uppe en stund nu efter allt detta ätande och drickande tills det slutar snurra i min skalle så att jag vaknar som människa imon igen...
Så att jag kan göra lite nytta för en gång skulle på min lediga dag...Jag ska ju träna imon med på min lediga dag..ÄNTLIGEN...
Det ska bli så skönt =)
Jag hoppas att jag kommer att känna mig som en riktig människa igen snart..Sedan jag drog ut mina tänder och opererade bort en så har jag inte kunnat träna för att det har pulserat så i hålen i munnen....Jag mår så dåligt och känner mig som en en gelé klump just nu..usch, usch, usch...
Här kommer lite bilder från julbordet...




Fia lika snygg som alltid ;)




 

 
 Jag har ju helt glömt bort att säga att jag har färgat håret lite mörkare igen =P
 Det känns mer som att det är jag ;)
Vad tycks??
 

På lördag är vi brudar hembjudna till Maggan på fest med Tema: Tomtetema =)
Vad kul det ska bli att umgås och festa med mina tjejer igen..TS brudar är samlade igen...Aaaa plus Nattis med då ;)
Jag antar att det kommer att bli en sväng till Karlssons in på småtimmarna...
Ohhh jag längtar...
Nu när jag ändå är igång så vill jag bara säga till en person som jag saknar att umgåd med och få sms ifrån att jag TÄNKER på dig..Det är så tråkigt att det blev som det blev i slutet och att jag saknar dig...Du vet bäst själv att jag menar dig....Hoppas att du har mod nog att hälsa på mig ialla fall om vi råkar stöta på varann ute nån gång...

Nää nu ska jag kolla på TV en stund sen nanna...
Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0