Ny favorit...

Ikväll har jag varit hur seg som helst..Det känns att man har jobbat hela veckan om man säger så..Men det är det värt för det är så kul och mysigt på jobbet just nu..Alla är så bra =)
Min kväll har i alla fall tillbringats i soffan under en filt framför tv:n..Har kollat på lite julfilmer också...Det är mysmys det..Såhär på en fredag så får man ju synda lite också tycker jag allt så det fick bli en liten chokladbit...Passade på att testa den nya chokladen från Marabou...Ryktet har ju gått att den är helt hemsk i smaken men det tyckte jag minsann inte...Den var ju helrätt i smaken nu så här till jul och allt..Utav mig så får den 4 julgranar av 5 möjliga....






Nu ska jagdricka en kopp te sen gå och lägga mig och ladda för ännu en dag på jobbet imon ;)
Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0