Snö ska det vara =)


Är det inte fint så säg...Det är så här en riktig jul ska se ut..






Victor trivdes hos dom "SMÅ" tomtarna...

Imon åker min kära syster hem till STHLM,,men drar sedan vidare till Åre på onsdag där nyår ska spenderas för hennes del...Nice bajs dårra...Själv så ska jag nog bara ta det lugnt hemma hos päronen...Njuta av ledigheten lite och mysa massvis...
Jaha är ni nöjda med era klappar för i år då??
Jag är supernöjd!! Jag fick en massa fint som jag önskat mig...Bland annat ett våffeljärn så nu är ni välkommna hem till mig på våffelkväll framöver ;)

På juldagen så var vi bjudna till Linda P på lite förfestande innan vi begav oss till 8 glas på partaj..Den natten blev väldigt lång för min del vill jag lova..Vi som jobbar i butik jobbar ju på annandagen med all denna hysterirea..Så arbetstiden var från 08:00-16:00 vilket är helt ok tid..Men om man kom hem 04:30 på natten så är det en väldigt lång arbetsdag haha..Snacka om att jag var en zoombie...Vad gjorde vi egentligen Madde hur kom det sig att vi tog så lång tid på oss att hitta hem hahaha..Men visst var det väl värt det...Jag träffade massa fina människor som man inte sett på år och dar...Kul att se er igen people..





Nu ska jag laga mat sen nanna...Ska träna tidigt imon ÄNTLIGEN...Sedan imonkväll så ska vi brudar på bio...LÄNGTAR.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0