Soffpotatis...

Idag kan man verkligen säga att det har varit en soffpotatisdag för min del....Det enda jag har gjort idag är att ligga i soffan och kollat på film..Jag har inte ens orkat gå till affären och handla...Då är det illa..Men jag mår lite bättre idag i alla fall om man gämför med hur jag mådde igår...(peppra peppra ta i trä)
Min flickor verkade ha haft det väldigt trevligt igår med allt julfestande =)
Jag får helt enkelt ta igen det på juldagen då vi ska till 8 glas...Wohow...

 

Nää om man skulle försöka få i sig nåt att äta kanske...Har inte ätit sen i fredagskväll nu...Fattar inte vad som är fel på mitt innehåll i kroppen ibland..Vi är helt enkelt inte överrens, innehållet och skalet..Men konflikter är ju till för att lösas så jag väntar nu bara på att min insida ska fatta det nån gång och börja samarbeta haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0