Dirty Dancing....

Oooooooooh va jag älskar den filmen..Man får sånt lyckorus i kroppen..Det är som när man kollar på, the holiday, love acutally, mamma mia o många fler..Man känner sig så himla lycklig.. Jag skulle me vilja kunna dansa så sexigt som baby och johonny..Det hjälper tydligen inte att gå på step up och aerobics..Funderar på om man ska börja rulla på höfterna några minuter varje dag till några goa låtar..Nån gång måste det ju visa resultat hihi =P Det går tyvärr inte lägga upp några bilder för bloggen är knäpp men måste bara visa en så himla sexig bild från dirty dancing sen..... Nu är jag lycklig för tillfället me iaf.. Vickan är hemma i jönnet nu me till söndag.. På lördag ska vi va hemma hos fia och kolla på slager alla tjejer och vi har bestämt oss för glitter tema..Kul va =) Ska fundera på vad jag ska ha på mig..Jag har ju inget som är glittrigt men nåt ska jag nog lyckas trolla fram =) Nää nu ska jag bara slappa ikväll för imon efter jobbet blir det träning... Puss och hej leverpastej!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0