Glitter och Glamour =D

Igår var jag och fia på stan och inhandlade allt inför glitter kvällen...
Vi hade nämligen bjudit hem en massa tjejer till fia på glitter och glamour fest till melodifestivalen..Det var den roligaste kvällen på länge..Sen var ju vickan hemma me så hon var ju givetvis med och partade loss =)
Det var en ny tjej som var välkommen in i partygänget med som heter minna..hur söt och go tjej som helst..Maggan och minna jobbar ihop..




































Nu är lilla vickan hemma i hellefors igen, men hon ville verkligen inte åka upp igen..Hon har kommit fram till att hon saknar jönnet så in i bengen...Igår hade hon sytt en så himla fin klänning..Och nästan hela klänningen för hand dessutom..Hon satt här hemma hos mig i fredags o sydde mer än fyra timmar..Fattar inte att hon orkade..
Saknar min lilla vickan redan =(


Nää nu orkar jag inte skriva mera är trött efter springrundan jag sprang innan idag...Straffade mig själv lite för jag hade tagit fel på tiden när step passet började så jag kom ju när det var slut och jag hade bokat så jag fick en prick..Men hon i receptionen var snäll och tog bort den bara för att jag kommit dit iaf men råkat ta fel på tiden...Jag fattar inte att jag kunnde göra det, jag har ju varit på det passet hur många söndagar som helst...Jaja ingen är perfekt hihi...

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0