Kroki

Jag var faktiskt lite nervös måste jag säga. Rädd att jag skulle stirra för mycket på en viss del.. Det var ju trots allt ett tag sen =P Men nä faktiskt så kändes det helt normalt, inget pinsamt, inte äckligt det kändes faktiskt knappt naket. Fast en gång var det rätt pinsamt, när han böjde sig ner i nån konstig ställning och höll händerna i nån vikt ner på golvet ja _ då fick man hälsa på hans brunöga!!

Fast så vidare bra gick det inte, kändes som jag fick kritik hela tiden.. Jag ritade han för tjock, för aplik, för konstiga propotioner, för sne så det såg ut som han hängde och dinglade. Men vi har några gånger till så man får hoppas på förbättring. Jag måste ju bara bli grym på skissning, annars kommer jag inte komma långt...

Tänkte att jag snart ska upp till lägenheten och dricka te. Min hals mår fortfarande bajs... Inatt vaknade jag helt dyblöt. Jag kände mig som en bassäng. Så jag slet av mig alla kläder och fick tspringa upp och hämta en handuk för att torka mig med. Helt jättekonstigt. Och då hade jag ändå bara ett tunt täcke.. Måste vara att jag är lite sjuk. Var så länge sen jag var sjuk att jag knappt kommer ihåg hur det känns. Fick dock ett tips att ananasjuice är bra för halsen, så jag tryckte i mig massa ananasringar igår. Hjälpte nog lite iallafall. Gott var det iallafall.

Igår när jag skulle laga mat så var jag verkligen iq badboll. Jag skulle steka lite morötter i ugnen och så dagen innan hade jag bakat en grej på en plåt så det var litte rester kvar men jag tänkte : äh vafan, orka diska. Jag lägger morötterna lite vid sidan bara.. Mmm just de, skjuts in i ugnen! Efter ett tag kom jag på att jag glömt ta olja på morötterna, så jag for upp ur soffan och skulle just öppna luckan när det började pysa ut massa rök från ugnen... Då hade ju såklart den lilla "degresten" som var kvar på plåten blivit helt kolsvart. Det luktade bränt som sjutton o vi stod och viftade för att brandvarnan inte skulle gå på. Öppnade alla fönster och slängde ut plåten på balkongen. " Mina stackars morötter" tänkte jag. Men dem gick att äta efter jag hade kokat dem. Ibland är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0