Mässa....Stansa, stansa, stansa.....

Nu sitter jag och Petra på hotellrummet och kollar lite på Tv innan vi ska sova och ladda om batterierna på nytt inför imon..
Det tar på krafterna att sitta och titta på kläder så många timmar i sträck och sedan ska det läggas in i systemet det man vill ha...
Det är så mycket snyggt som kommer till hösten..Det är inte lätt att reda ut allt men jag och Petra ska nog få till det ska ni se..Jag har redan flera favortier bland jackorna så det kan va så att det kommer tillökning till min jacksamling till hösten..Får la ta och sälja nån som jag kanppt använt detta året så jag får plats med alla i min lilla hall =)


Jag vill bara säga TACK till en person..Du vet vem du är och vad det gäller =D
Det var väldigt gulligt det du gjorde..Det finns inget hat till dig ska du veta...


Nä nu är det dags för länge sen att gå och lägga sig i dessa härligt gosiga, fylliga sängar..
Natti natti....



VI VET VAD SOM KRÄVS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0