Min lediga dag =)

Idag är jag ledig wohow..Har sovit fram till kl halv tolv och har precis ätit en rejäl frukost så jag står mig fram tills träningen sen..
Jaha va ska man göra idag då??!
Det enda jag har planerat är att gå en liten väng på stan och sen träna....Är man ledig så är man =)


Usch har presis betalat alla räkningar nu...Kan ju säga att det är inte mycket kvar av lönen när alla räkningar är betalda...Fy faaaaan asså...Ibland önskar man en rejäl löneförhöjning..Har ju tänkt spara lite till en resa och eventuellt en hund til sommaren men det kan man ju bara glömma känns det som...
Det suger med så räkningar BUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUU =.(

Det finns ju dom som har det mycket värre en mig så jag ska väl inte klaga egentligen men man känner sig så fattig..


Nää nu ska jag duscha håret och gå in på stan en stund innan träningen..Det känns som om jag hade ett smält smörpaket i håret...haha...


 



Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0