Nermis lilla gumman =)

Nermina skrev en fin anteckning på facebook för några dagar sedan..
Det var så himla fint så jag vill dela med mig av hennes ord  =) 


"Ja, vad heter det. Fia har en jättefin flaska från Casall, som hon har köpt på... ett konkurrerande bolag. Det fanns inga kvar när jag tittade men innan fick jag ett sms från Fia. Hon hade sprungit på en på a6 och köpt den till mig. Jag vill bara nypa henne i kinderna när hon är så omtänksam och söt. 
Jag har haft många arbetskamrater under dessa (nästan) sju år och alltid kommit bra överens med alla. Med det är nåt speciellt med det nuvarande gänget - Alex, min (bokstavligt talat :P) stora kärlek. Fia, som slängde sin lunch och körde mig till Råslätt när jag var panikslagen och ledsen, trots att vi knappt kände varandra då. Magda, måste upplevas. Inte för att hon inte går att beskriva med ord, men för att man går miste om nåt enastående annars! Och Petra Pirat är festlig och glad, trots att hon alltid bär svart. Hockeyhunken bör inte glömmas han heller, då han går omkring och luktar gott och är snygg. Och resten är också bra. "





Visst var det hur fint som helst...



Jag skulle nog aldrig klara mig utan mina fina vänner..Dom finns alltid när man behöver nån som tycker om en för den man är =D
TACK TILL ALLA MIN ÄNGLAR!!
LOVE TILL ER....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0