Lilla farmor!

Denna helgen har jag hunnit med rätt mycket faktistk..
Igår jobbade jag till fyra sen åkte jag ut till kaxholmen för att umgås med farmor, mamma och pappa..Det är så skönt att åka ut till "landet" ibland när man bor mitt inne i stan..
Jag försöker åka ut till farmor så mycket jag bara hinner..Hon är ju så ensam sen farfar gick bort =(
Saknar honom...





Sen idag var jag på step igen och det är ju helt otroligt vad folk har för gaser i sina kistor asså..Det var värre idag än vad det var sist..Denna dam måste käkat en massa lök eller nåt för guuuuud vad hennes prutt höll i länge..Jag tappade takten så lost blev jag av stanken..Jaja..

På kvällen nu har jag varit och fikat me min kära lilla van Nermina..Hon är så fin..Kärlek till henne =)





Imorron så åker jag till GBG med 2 av mina chefer..Vi ska på inköpsmässan för hösten 09  wohow =)
Vi blir borta måndag-onsdag....


För några inlägg sedan så skrev ju jag att jag vill så gärna ha en hund och nu vill jag ingen hellre än att skaffa en liten byracka..
Fias pappa Ove var inne på jobbet häromdan med deras nya lilla hund Loui..Jag blev helt tårögd i ögonen av glädje av den här lilla sötingen...





Visst är han helt ur söt =D


Nää nu är det dags för sängen..Chefen kommer och hämtar mig vid sju imon vilket innebäsr att jag måste gå upp vi sex..buuuuuh.....

Natti natti.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0