Robert Pattinson...Sån bejb..

Jag har precis tittat på filmen Twilight..Lite sent kanske,, men bättre sent än aldrig..
Madde har redan skrivit ett inlägg om denna underbara film men jag är bara tvungen att säga VILKEN BEJB Robert Pattinson är!!!
Rober Pattinson har världens charmigaste ansikte och världens underbaraste kropp..Han är mitt nya mansideal..
Jag tänker på honom hela tiden..Han vill jag ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag ryser bara jag ser honom...Jag känner mig lite kär faktiskt...Den personlighet han har i sin roll i Twilight har en sån dragningskraft så det är egentligen Edward Cullen jag är kär i...hmmmmmmmmmm...

Jag har många mansideal..Det bästa vore ju om man kunde mixa ihop allihop till en enda dröm-man..Hur bra vore inte det =D

Nää nu får jag sluta drömma och göra mig redo för ett step pass..
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0