Slå klackarna i taket



Ja detta var precis vad som dök upp när jag sökte på "hästsko" nu var det ju inte såna här pjucks jag var ute efter. Men jag kan inte sluta skratta, haha vem VEM FAN går runt i såna här??? Jag skulle skratta ner mig om jag såg någon gå med såna. Säkert en människa med riktigt hästgnägg till skratt också.

Idag har jag gjort två dop presenter. Ett "hästsko- halsband" till min lilla princessa och en "hängselklänning" till lilla tjejen, min lilla tjej försten som jag ska vara gudmor till =) Jag sydde en klänning i samma tyg som den jag ska ha på mig. Man måste ju matcha liksom. Blev klar för typ tio minuter sen, efter mycket hårt arbete!!! Känner mig som di leva i huvudet, eller så har han bara trängt in i huvudet på mig eftersom hans ljuva stämma strömmar ut ur högtalaren...


Söta lilla blommma.... låt dig inte trampas..

Mmm nä nu ska jag nog gå hem och käka köttfärsås och äta upp min sista marsglass. Har ätit fem st och  jag köpte dem igår.. Jag börjar bli en frossare. Val(f)ross(are)

Nä tack och hej, kanske vill jag hellre äta pastej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vilka gräsliga skor...hahaha...Dom kan alex jobba i

2009-02-26 @ 22:44:54
URL: http://fiathornberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja jag tänkte att det passade henne "gnägget" ;)

2009-03-01 @ 13:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0