The coral - Dreaming of you.

Den lyssnade jag på hela dagen igår nästan. Dansade runt och livet kändes rätt bra. Jag blir jätteglad och kroppen kan verkligen inte sitta still när man hör tonerna... Synd att den inte är så lång bara så man måste trycka på on hela tiden. Idag ska jag ; söka sommarjobb, slipa på mitt cv, lämna in min symaskin ( som jag fått damp på) träffa tilda, kolla efter knoppar till alec, äta mat, kolla efter lägenheter åt pappsi och tja det var nog allt. Ja just ja, sen måste jag skissa två timmar med, hur fan tänkte jag när jag planerade det. Usch jag har sån ångest,får ont i halsen så fort jag tänker på alla arbetsprover. Jag vill inte men ändå vill jag. Eller jag vet inte vad jag vill längre... Jag vill ju komma in på konstfack helst, men då måste jag skissa ett djur och det djuret har jag inte hittat än. Nä jag lyssnar lite till på "dreaming of you". Då tänker man på annat! NU ska jag hoppa i badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0