090117 - Hur kan snö vara så vackert...

Hur kan snö vara så vackert när det är så kallt?
På vägen hem från bion som jag ska berätta om snart så föll världens vackraste snöflingor ner från den stjärnklara himlen, jag blev så glad av att det var så fint, asså börjar jag komma i 30 årskrisen redan nu? Det är ju fan 8 år för tidigt, (eller mindre än 8 år) eller blir jag helt enkelt glad för ingenting?


Jag var och fikade idag med min kära väninna Lena, sedan gick vi på på ihop, den där vampyrfilmen Twilight eller vad den nu heter, där snackar vi EVIG kärlek...
Jag lovar att om jag hade haft chansen så skulle jag gråta mig igenom hela filmen...så fin, så bra så underbar, perfekt för mig.


Jag måste verkligen börja sluta se sådana kärleksfilmer, jag får sådan hopp om kärleken då som inte går att uppnå...
Såg någon karl som kan spela ett instrument, flyga från träd till träd, bära mig på sin rygg, glittra i solljuset och säga: Du är mitt liv?
Precis, kom inte på en enda faktiskt.


Jag insåg även idag att allt inte kan gå bra för mig samtidigt, hängbuken har börjat synas igen, den eviga kärleken verkar ju bara försvinna, men på det nya jobbet går det bra i alla fall och jag gillar nu blekfisar med mörkt hår och röda läppar.

För att ställa upp för den "eviga kärleken" som jag inbillar mig finns där ute med en person så ska jag fan ställa mig på stan med min gitarr som jag verken har eller kan spela och sjunga för att skrapa ihop pengar till den jävlen så han kan komma hit någongång innan personen försvinner för gott... living the country, and living his dream

Nu ska jag glo tro det eller ej, men på en romantisk komedi weeiii!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0