Äntligen nytt till våren....

Idag har vi fått upp lite av vår nyeterna på träningsavdelningen som är mitt område =)
Det blev hur bra som helst..Sara från Röhnisch är så supersöt och duktig, hon har hjälpt mig i massor med väggen idag..




Ihelgen nu så var jag och kollegorna på swesportmässan i sthlm inför den stora inköpsmässan i göteborg sen..Vet ni hur mycket fint det finns egentligen...Det kommer blir svåra inköp till hösten sen..

Vi bode på Scandic på stureplan hur fint som helst..Efter ett varv i baren så blev vi hungriga ooch gick till fridays som har världens godaste hamburgare..Och efter några glas där så gick vi till en Irländsk bar brevid där vi mötte upp min lilla Madde som va söt som alltid..Det bjöds på drinkar hejvilt av herrarna Pelle, Peter och Christer Majbäck..Christer va så himla rolig..

Bilder från helgen får jag lägga upp imon för kameran är urladdad..


Jag har precis kommit hem nu efter ett spinningpass..Jag tycker inte om att träna så sent på kvällarna men alla andra pass va fullbokade idag..Så typiskt..Alla har tydligen lite dåligt samvetet för att dom käkade en extra godisbit haha..

Jaja go'natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0