Jag saknar Nermina =(

Den här skrev en av mina allra bästa kompisar Nermina till mig..

05.02.2008

Hej jag heter Alexandra
jag är inte som dom andra.
Mina ögon är stora och blå,
ibland när jag pratar kan ingen förstå.
Stress är ingenting för mig,
jag tar tid på mig när jag gör min grej.
Jag färgar håret varannan vecka,
har inga finnar jag behöver täcka.
Mina bröst ser ut som strutar,
jag gillar inte när killen daskar och sprutar.
Min bästa vän Nermina är ärlig och frank
hon säger ofta att jag har junk in the trunk!

Ja, mitt namn är Alexandra
jag är sannerligen inte som dom andra!

Till MIN Alexandra från N!


Jag blir så glad när jag läser denna fina dikt av Nermina. Hon är verkligen en pärla =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0