Mässhelg!

Nu är jag precis hemkommen från ännu ett spinningpass..Tänkte att jag skulle ta tag i alla julsaker och packa ner allt..Det känns som att det är dags nu..Måste ta och köpa nya färg-glada gardiner när lönen kommer sen me..

Jag lovade ju lite bilder sen helgen..Och som alltid så blir ju aldrig bilderna så bra som vill ha dom men roliga miner blir det alltid haha



Jag och Madde



Pelle delvis min andra Chef och Madde



Chefen och Hockey-hunken Magnus på TS



Christer Majbäck, Magnus och Madde



Petra min underbara Chef och Pelle (full som in i)


Det var en väldigt trevlig kväll men det blev allt för mycket sprit och för lite sömn den natten..Känndes tungt att komma hem 04:00 och gå upp 07:45..Men man är ju bara ung en gång lr va säger du Pelleplutt =P

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen laga mat till mig och Fia till imon..Perfekt att laga mat varannan dag..
Bye Bye äppelpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0