Pruttvin..

Igår så var jag, fia, nermis, maggan och nattis hemma hos nattis och hade det mysigt ända tills fia öppnade sin vinflaska..




Det va helt sjukt va det luktade illa..tänk er ruttna ägg..det luktade så in i bomben..det va inte ens att tänka tanken på att ens provdricka det..

Vi snackade en massa goja hela bunten som alltid..det är så kul när fantasin kommer igång hos alla haha..
Nattis hade ett väldigt intressant spel me som är för endast två spelare o nu förstår jag verkligen varför nar man fick se spelkorten..

                                 

I spelet instruktioner så fanns även hur man skulle undvika skador osv..tyckte det va lite kul =)


Detta var mina damer för kvällen...




Nu ska jag kolla färdigt på filmen som jag har påbörjat o sen det nog dags för sängen..
natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0